Geoblog.pl    brudasynawczasy    Podróże    brudasy w ameryce    summer in the city - update

summer in the city - update

Boliwia
Boliwia, La Paz

wczoraj dojechalismy do La Paz - zmeczeni, brudni i nie w sosie
mamy maly hostal zaraz obok targowiska czarownic - i jest zabawnie

na poprawe humoru wpadlismy do kina na Harrego P. VI i znalezlismy super lodziarnie

knujemy co dalej

*******************************************************

juz uknulismy
jedziemy w gory na tydzien (-/+) - jakims cudem udalo nam sie znalezc przewoznika i kupic bilety na jutro w zupelna dzicz (dzicz taka ze nawet nie pamietam nazwy)

potem 31 ladujemy na wielkiej fiescie w dzungli - o ile nam sie uda wykaraskac z gor o czasie

tydzien albo dwa bez neta
dont panic

mama
mama - 2009-07-22 18:06
Z biciem serca ogladam wasze trudne aczkolwiek piekne trasy.Zdjecia sa najpiekniejsze na swiecie. Sercem jestem z wami.Wroneczki podziwiaja rowniez.Calujemy was mocno.Trzymamy kciuki.

wronka
wronka - 2009-07-23 13:26
czesc brudasy:)nie myslcie sobie ze tak sami podrozujecie, obserwuje bacznie kazdy krok i gdzie byscie nie byli, to ja zaraz po pietach wam deptam;-)piekne, piekne zdjecia...moja "ameryka", Julka czyli:)chodzic zaczela, wiec troche inna plasczyzna , ale tez jest ciekawie:)powodzenia i czekam na dalsze wiesci:)

lenasyrena
lenasyrena - 2009-07-23 14:52
ahoj! odgapiłam od was bloga :P
góry - doskonale! jak wy wrócicie z gór to ja już będę po urlopie... wtedy będę was śledzić dalej, narty 8-)

Hanka Kaczmarek
Hanka Kaczmarek - 2009-07-25 11:38
Witajcie kochani! Pozdrawiam serdecznie z Poznania. To wspaniale, że można towarzyszyć Wam w tej wspaniałej wyprawie.

Goha (Ciepla :)
Goha (Ciepla :) - 2009-07-26 19:52
Fotki faktycznie ekstra!! Co za sprzecior macie?
PS: A jak Harry Potter? ;)

Dandi
Dandi - 2009-07-28 14:21
Cesc Kochani! Ja tez wciaz jestem z Wami. Sciskam Was mocno i powodzenia!

brudasynawczasy
brudasynawczasy - 2009-08-20 19:10
no to odpowiadam:

MAMA: dzieki .... ;)
BECIA:Julce z Chelsea gratulujemy pierwszych krokow!Szkoda, ze nie moglismy tego widziec...!Mamuske tez pozdrawiamy goraco! I starego tez, a co...:)
LENA! jedz na kolejna wycieczke, bo tez chcemy komentowac Twojego bloga :) fajnie ze zgapilas od nas. my zgapilismy od loversow ;)
PANI HANIU! bardzo sie cieszymy z odwiedzin! pozdrawiamy serdecznie cala Rodzinke Poznaniakow!!
GOHA: mamy piec kilo sprzetu, ktory czasem z chcecia bysmy zamienili na wor ziemniakow, upiekli, zjedli i zapomnieli... Harry Potter fajny, dobry byl popcorn :)
DANDI: no w koncu sie odzywasz! pisz czesciej,moja droga!