Geoblog.pl    brudasynawczasy    Podróże    brudasy w ameryce    Arequipa w przelocie

Arequipa w przelocie

Peru
Peru, Arequipa

Bylismy w Arequpie. No i tyle. Zobaczylismy ozdobny Plaza del Armas (plac glowny), z piekna biala katedra, palmami, wulkanem w tle. Zjedlismy sniadanie przy fontannie. Pokrecilismy sie po waskich i dosc ciemnych uliczkach. I ucieklismy.

Nie mielismy sil wyciagac aparatu z torby, dochodzimy do siebie po Colce. Marcinowi sie miasto nie podobalo, ja uwazam, ze i owszem, ladne. Tylko glosno i tloczno, i jestesmy brudni i zmeczeni....

jedziemy na ulrop nad jeziorko Titicaca....:)

MałaGosia
MałaGosia - 2009-07-11 21:32
Maciejko i Marcinie jestem pod wielkim wrażeniem i dlatego nic nie powiem, odebrało mi mowę....Podziwiam i powodzenia życzę

brudasynawczasy
brudasynawczasy - 2009-07-19 22:23
no Gosiaku Drogi! Teraz to przegielas z tym chwaleniem i nie wiem co powiedziec. Bo mnie zatkalo :) pozdrawiamy Cie bardzo serdecznie i bardzo sie cieszymy z Twoich odwiedzin! Trzym sie cieplo Mala i do uslyszenia!