Geoblog.pl    brudasynawczasy    Podróże    brudasy w ameryce    No to start....

No to start....

Peru
Peru, Lima

Lecimy. Ciagle nie moge uwierzyc ze to juz. Kiedy marzy sie o czyms tak dlugo, i w koncu te marzenia sie urzeczywistniaja, nie jest latwo to przyjac do wiadomosci :)

Pierwsze przeblyski tej swiadomosci mam w Madrycie, gdzie mamy przesiadke i po komunikacie lotniczym po hiszpansku zaklelam w duchu, ze jednak niewiele rozumiem. Potem polprztomne spogladanie przez okno w samolocie.

Bardzo piekna i ciekawa sprawa - gdy lecimy nad Atlantykiem, nie widac wody, ani nawet jednej zmarszczki na niej. I spogladajac w dol, widzimy tylko chmury i gleboki blekit. Mam wrazenie, ze patrzac w dol - patrze w niebo.

Az wreszcie Marcin pokazal mi linie brzegowa Brazylii. Scisnelo mnie w brzuchu. Ciagle jeszcze nie wierze....:) Uparciuch jeden...:)

Wysiedlismy na lotnisku. Zaskoczeni ze zadnych problemow z bagazami, ze lotnisko takie europejskie, ze wszystko idzie tak latwo :) No moze poza hotelem do ktorego mielismy jechac, a ktory jak sie okazalo juz nie istnieje :)

Stanelismy przed dworcem, powietrze pachnie tu inaczej - wilgocia, pietruszka i przygoda. Jest wieczor. Podchodzi do nas taksowkarz ubrany w czarny, elegancki garnitur. Z braku lepszego pomyslu jedziemy z nim do Miraflores - modnej, turystycznej dzielnicy.

Ladujemy w hotelu dla backpackerow - Loki. No jedna wielka imprezownia dla angielskiej i australijskiej mlodziezy. Jestesmy tak zmeczeni, ze nie marudzimy. Dostajemy dwa lozka w pokoju 6 osobowym. Panuje tu wielki balagan i glosna muzyka....recepcjonistka kaze nam kupic klodke, na ktora zamykamy w szafce nasze bagaze.

Wychodzimy na krotki spacer. Do centrym mamy jakies 4 metry ;) A na przeciwko wielki McDonald. Wstyd sie troche przyznac, ale tam wlasnie ladujemy na kolacje. Zamiast coca-coli probujemy zamowic Inca cole, ale sie skonczyla. No nic, dzic jstesmy jeszcze rozpuszczona mlodzieza z Europy. Jeszcze zdazymy poznac nowe smaki i zapachy. Dzis zasypiamy przy dzwiekach szalejacej na tarasie imprezy....

Kala
Kala - 2009-06-10 18:39
Tak sobie caly czas wciaskalam i wsciskalam tego linka brudasów i w końcu cosik sie pojawiło:) I w dodatku jestem pierwsza z komentujacych:) Zapamietajcie to jak bedziecie myslec o prezentach:) badz ewentualnie :)o kims kto moze Wam pomoc w jakiejsc potzrebie:)
Teraz zapisuje te informacje potzzrebna: hospendaje tanie pokoje, almuerzo - lunch; argentyna- tania opieka medyczna na wypadek wiadomo czego:)
ode mnie kilka slow to cuanto cuesta?:) ile kosztuje) es demasiado caro- za drogo; Que bonitas estas pendientes. Marcin compramelas:) JAKIE PIEKNE TE KOLCZYKI. MARCIN KUP MI JE HAHAH:)
dobra koniec głupot. Mysle o WAs bardzo. Trzymam kciuki i zazdrosc mnie sciska ze najmlodsza tylko zegna, wita i na swoja kolej tylko cierpliwie czeka. Buziaki Brudasy:)

loversi - 2009-06-10 23:42
Ustawiam sie drugi w kolejce po prezentaski :)
Dlaczego akurat parszywe Loki?
Pamietajcie o cwaniakach!
Ale przede wszystkim, to zapomnijcie o Starym Kontynencie i bawcie sie wspaniale!
Ameryka ma tyle kolorow i smakow do poznania!
Powodzenia!
P
(nie bede poprawial Kali, bo obiecalem)

loversi - 2009-06-11 00:17
To ja jako trzecia w kolejce po piekne kolorowe poludniowoamerykanskie gadzety :)
Czwarty niesmialo czai sie Siostrzeniec, ktory ma juz 16 tygodni i 10 cm!
...tez chcialby cos dostac :)

Brudasy Kochane - niech ta podroz bedzie wyjatkowa. Nie wracajcie za szybko. Zobaczcie jak najwiecej. Poznajcie to, co najpiekniejsze i najciekawsze po tamtej stronie swiata. Piszcie duzo, bo czekamy na Wasze opowiesci. I wracajcie Czysciutcy :)

M

Rafał
Rafał - 2009-06-11 00:18
No tylko nie Loki...........:)
Pamietajcie wdrapać sie na górke w srodku slamsow, przydatne zwroty w tamtych rejonach to mierda!, hijo de puta!, pendejo!, i oczywiscie SPIERD***LAMY!!!!!!!:))))

ciocia m
ciocia m - 2009-06-11 20:05
jak wszyscy to wszyscy tez czekam na prezenty moga byc tanie albo calkiem darmowe trzymam mocno kciuki i zycze powodzenia

brudasynawczasy - 2009-06-13 04:20
Kochani! bardzo dziekujemy za wpisy i zyczenia i wazne rady i sciagi hiszpanskiego! Oczywiscie lista prezentow juz zrobiona! A jest tu z czego wybierac, o tak!!

Do Rafala! LOKI owszem parszywe, ale hotel ktory nam poleciles niestety juz nie dziala!! W sensie zamkniety. W sensie kaput. A w stanie w jakim dotarlismy do Limy....no coz, przynajmniej mamy juz wlasna opinie o Loki, a to wazne, bo maja cala siec w Peru, hi hi!

Jesli chodzi o zdjecia i relacje, to jestesmy na etapie przerzucania fotek z aparatu na komputer, tylko wystapily jakies problemy techniczne. A mamy nie chwalac sie, naprawde cudne zdjatka, bo udalo nam sie juz zobaczyc foki, pingwiny, zanocowac a przecudnej oazie w srodku pustyni i zjezdzac na desce piaskowej. Napiszemy i wrzucimy fotki juz z Cusco, czyli za jakis dzien. Tu naprawde tyyyle sie dzieje! Jest cudnie!

buziaki

brudasynawczasy - 2009-06-13 04:24
Acha! Albertaski! Czyli juz wiadomo ze chlopiec!! tu powinien byc znak zapytania, ale nie rozgryzlam jeszcze klawiatury....

loversi - 2009-06-14 02:34
Będzie Syn! Chłopak, Podróżnik, a co!
Może przywieziecie jakiegoś młodszego kuzyna do zabawy z naszym synem, hm? :)

Nie przejmujcie się tymi komentarzami, że nic nie piszecie, że nie ma zdjęć itd.
Wiem, że są one zniechęcające... Po prostu wszyscy spokojnie czekamy na więcej ;)

Ania Sz. (michalak)
Ania Sz. (michalak) - 2009-06-16 01:42
A jednak!!! Pojechaliscie!!!
Bardzo sie ciesze i trzymam kciuki za cala podroz. Za miesiac juz pewnie bedziecie plynnie hablac po hiszpansku :)
No i nie ukrywam ze po przestaniu sledzenia przygod loversow, ciesze sie ze moge teraz czytac o Waszych!
buenos viajes!
ania

Zygfryd z Asią
Zygfryd z Asią - 2009-06-22 11:39
Powodzenia Siostoro i Marcinie!!! Trzymamy kciuki:) Żałuję, że nie przyjechałem na pożegnanie, ale może będę na przywitanie:) Pozdrawiamy